Pages

Monday, September 19, 2011

ကၽြန္ေတာ္နားမလည္ေသာ...ခင္ဗ်ားတို႔အေတြးမ်ား

ကၽြန္ေတာ္နားမလည္ေသာ...ခင္ဗ်ားတို႔အေတြးမ်ား

ကၽြန္ေတာ္နားမလည္ဘူး

ခင္ဗ်ားတုိ႔ အေတြးနဲ႔ ခံယူခ်က္ေတြ

` ေလာကပါလ ´ လို႔မ်ား ၾကီးၾကီးက်ယ္က်ယ္ေခၚမလား

လိင္ကိစၥ.. နဲ႔ အတင္းအဖ်င္း

ေခါင္းစီးကလစ္... ေဒၚလာေစ်းအတက္အက်

မုိဘိုင္းဖုန္းေမာ္ဒယ္နံပတ္ေတြ..

ကၽြန္ေတာ္စိတ္မ၀င္စားတာ ၀မ္းနည္းပါတယ္

ကၽြန္ေတာ္နားမလည္ဘူး

အဆုတ္ကင္ဆာသမားက ေဆးလိပ္ေသာက္ခြင့္မရွိဘူးလား

သူေတာင္းစားက ဘုရင့္သမီးကို ၾကိဳက္ခြင့္မရွိဘူးလား

အလွဴခံက သူေဌးအိမ္ေရွ႕ ရပ္ခြင့္မရွိဘူးလား

ေႏြဥတုမွာ မိုးရြာခြင့္မရွိဘူးလား

လြမ္းေနခြင့္က....ကဗ်ာေရးခြင့္မရွိဘူးလား ??

ကၽြန္ေတာ္နားမလည္ဘူး

မ်ဥ္းၿပိဳင္ႏွစ္ေၾကာင္း...ဆံုမွတ္

ဘာသာမဲ့အလြမ္းကဗ်ာတစ္ပုဒ္

ကၽြန္ေတာ္က ႏွစ္ၿခိဳက္စြာ ေသာက္သံုးတယ္

ေက်းဇူးၿပဳ၍............. ၿငိမ္.......သက္

ကၽြန္ေတာ့္အေတြးေတြ...

မွိန္သထက္...မွိန္လာၿပီ

လြမ္းေနခြင့္

1 comments:

ေဘဘီ said...

လြမ္းေနခြင့္ ကဗ်ာေလးကိုဖတ္ျပီးအားေပးသြားပါတယ္ေနာ္... ဆက္ေရးပါဦးလို့....

Post a Comment